نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعویض باتری Acer Spin 5SP513 CMOS

یکی از دستگاه های مهم که در دنیای امروز بسیار کاربردی است لپ تاپ می باشد. به دلیل سبکی و ظرافت در طراحی این دستگاه در مدت بسیار کمی توانسته جای کامپیوتر را در مراکز به خود اختصاص دهد. امروزه لپ تاپ ها به راحتی می توانند با سخت افزار پیشرفته ی خود تمام نیاز های الکتریکی بشر را تامین نماید. شرکت های معتبر و بزرگی در جهان وجود دارد که در زمینه ی ساخت لپ تاپ با یکدیگر در حال رقابت هستند. یکی از این شرکت های بزرگ، شرکت ایسر می باشد که با ارائه ی لپ تاپAcer Spin 5SP513  توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. در این مطلب در رابطه با تعویض باتری Acer Spin 5SP513 CMOS  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مراحل تعویض باتری Acer Spin 5SP513 CMOS

این باتری مسئولیت اطلاعات مربوط به کلیه پیکربندی سیستم مانند دیسک سخت ، تاریخ و زمان را بر عهده دارد. اگر هنگام راه اندازی لپ تاپ خود باید مرتباً ساعت خود را مجدداً تنظیم کنید ، تاریخ یا زمانی که صفحه نمایش راه اندازی روی صفحه شما ظاهر می شود ، باید باتری CMOS را جایگزین کنید. برای تعویض باتری CMOS این راهنما را دنبال کنید.

مرحله 1 خاموش کردن لپ تاپ

قبل از شروع خارج کردن باتری Acer Spin 5SP513 CMOS ابتدا باید لپ تاپ را به طور کامل خاموش کرده و اتصالات آن را به طور کامل قطع نمایید. همه ی کابل ها را از جمله منبع تغذیه جدا کنید.

مرحله 2

لپ تاپ خود را وارونه کرده به سمت بالا بکشید به طوری که برچسب مدل به سمت سقف رو به بالا باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قاب پشت Acer Spin 5SP515 

مرحله 3 خارج کردن قاب پشتی

بعد از وراونه کردن لپ تاپ به راحتی می توانید اتصالات و پیچ ها را مشاهده نمایید. از یک پیچ گوشتی فیلیپس شماره 1 استفاده کنید تا سیزده پیچ 6.5 میلی متری که قاب پشتی آن را نگهداری می کنند را بردارید.

مرحله 4

برای جدا کردن قاب پشتی از لپ تاپ از یک ابزار باز پلاستیکی استفاده کنید. این ابزار را بین قاب پشتی و بدنه ی اصلی قرا دهید و شکاف را ایجاد کنید. (در صورت ایجاد صدای ضعیف نگران نباشید این صدا ناشی از باز شدن لپ تاپ است.)

برای باز کردن دستگاه از هیچ ابزار فلزی استفاده نکنید.

توصیه می شود از یک گوشه شروع کرده و ابزار را در امتداد لبه های لپ تاپ خود از گوشه ای به گوشه دیگر بکشید تا به راحتی این دو قسمت از یکدیگر جدا شود.

مرحله 5 خارج کردن باتری

از یک پیچ گوشتی فیلیپس شماره 1 استفاده کنید تا دو پیچ 4 میلی متری که باتری را نگهداری می کند باز نمایید.

مرحله 6

از دست خود استفاده کنید تا سیم بند را از درگاه خود که بین باتری و مادربرد قرار دارد ، بیرون بکشید.

بعد از قطع اتصالات و سیم ها باتری را از کیس جدا کنید.

مرحله 7 خارج کردن باتری CMOS

برای خارج کردن باتری CMOS آن را با موچین بگیرید و آن را از مادربرد جدا کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =