نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم راه اندازی لپ تاپ ایسر/ اگر لپ تاپ ایسر شما در مرحله ی را اندازی دچار هنگی می شود مشکل پیچیده تر می شود زیرا یک لپ تاپ ایسر دارای دو منبع تغذیه است: وقتی AC در دسترس نیست، برق از باتری لپ تاپ ایسر گرفته می شود. بنابراین بلافاصله می دانید که وقتی لپ تاپ ایسر فوراً روشن نمی شود، مشکل منبع تغذیه دارید. اگر لپ تاپ ایسر خراب به نظر می رسد، مشکل منبع تغذیه دارید. در اینجا نحوه عیب یابی آمده است:

منابع برق

  • بررسی کنید تا مطمئن شوید لپ تاپ ایسر به برق وصل است.
  • بررسی کنید تا مطمئن شوید که باتری به درستی نصب شده است.
  • سعی کنید باتری را خارج کنید تا لپ تاپ ایسر فقط از برق AC کار کند. اگر کار کند، ممکن است باتری معیوب داشته باشید که نیاز به تعویض دارد.
  • اگر باتری دومی دارید، به جای آن از آن استفاده کنید.

آداپتورهای سیم AC

آجر برق روی سیم AC را بررسی کنید. آیا آداپتور مناسب برای لپ تاپ ایسر شما است؟ سایر دستگاه‌های قابل حمل ممکن است آداپتورهایی با ظاهر مشابه داشته باشند، اما مگر اینکه با ولتاژ و آمپر لپ‌تاپ ایسر شما مطابقت داشته باشند، لپ‌تاپ ایسر کار نمی‌کند. (نه این که تا به حال این اتفاق برای من افتاده باشد.)

لامپ ها را بررسی کنید

هنگامی که لامپ برق لپ تاپ ایسر روشن است، نشان می دهد که لپ تاپ ایسر عمر کمی دارد. این بدان معنی است که سخت افزار لپ تاپ ایسر تشخیص می دهد که قدرت دارد. مشکل ممکن است مربوط به سخت افزار لپ تاپ ایسر باشد نه منبع تغذیه.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل پشت Acer Aspire 5253

هنگامی که لپ تاپ ایسر شما دارای لامپ های جداگانه برای برق متناوب و باتری است، می توانید هر دو را بررسی کنید. اگر لامپ AC روشن می شود اما باتری روشن نمی شود، مشکل باتری است. هنگامی که لامپ باتری روشن است اما لامپ AC تاریک باقی می ماند، ممکن است آجر برق متناوب قطع شده باشد یا برق متناوب متناوب از دیوار خراب شده باشد یا ممکن است مشکل اتصال داشته باشید.

عدم راه اندازی لپ تاپ ایسر

تست سخت افزار

اگر خود را از نظر فنی ماهر می دانید، می توانید برخی از سخت افزارها را امتحان کنید. به عنوان مثال، اگر لپ‌تاپ ایسر دارای درایوهای دیسک قابل جابجایی است، بررسی کنید که به درستی وصل شده‌اند: با خاموش شدن لپ‌تاپ ایسر، درایوها را خارج کرده و دوباره در آن قرار دهید. همینطور برای کارت حافظه رایانه شخصی: لپ تاپ ایسر را خاموش کنید، حافظه را بردارید و سپس حافظه را برگردانید.

لپ‌تاپ ایسر‌ها وقتی خراب هستند روشن نمی‌شوند. من هم تلنگر نیستم: سخت افزار لپ تاپ ایسر ممکن است خراب شود. قطعات الکترونیکی خراب توسط اکثر ضمانت‌های لپ‌تاپ ایسر پوشش داده می‌شوند. شما باید با تماس با سازنده لپ تاپ ایسر پشتیبانی دریافت کنید.

ممکنه مربوط به نمایشگر باشه؟

کلید Caps Lock را فشار دهید. اگر برق دارید، با فشار دادن کلید، لامپ Caps Lock روی لپ‌تاپ ایسر روشن و خاموش می‌شود. اگر چنین است، ممکن است مشکل از نمایشگر باشد.

تنظیمات روشنایی نمایشگر لپ تاپ ایسر را بررسی کنید. اگر سطح روشنایی بیش از حد کم شود، صفحه نمایش تاریک می شود، به خصوص در یک اتاق روشن یا در نور مستقیم خورشید. روشنایی را تا آخر زیاد کنید تا ببینید آیا صفحه نمایش می درخشد یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ایسر

یک مانیتور خارجی را به پورت مانیتور لپ تاپ ایسر وصل کنید. اگر مانیتور خارجی کار می کند، مشکل فقط مربوط به نمایشگر لپ تاپ ایسر است، نه آداپتور نمایشگر لپ تاپ ایسر یا سایر سخت افزارهای داخلی. از آنجایی که لپ تاپ ایسر و مانیتور یکسان هستند، تعمیر مانیتور (یا آداپتور نمایشگر) مستلزم تعویض اجزای اصلی لپ تاپ ایسر است. باید لپ تاپ ایسر را برای تعمیر به نمایندگی برگردانید.

برعکس شدن تصویر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =