نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر

دوربین لپ تاپ یا همان وبکم یکی از پرکاربردترین آپشن های لپ تاپ است که امکان تماس تصویری را برای شما فراهم می کند تا با دوستان و اعضای خانواده خود در هر جای دنیا که هستند، تماس تصویری بگیرید؛ به ویژه زمانی که تصمیم دارید در کلاس های آنلاین شرکت کنید، به راحتی می توانید از وبکم لپ تاپ خود استفاده کنید. اگر شما هم به هر دلیلی نیاز دارید وبکم یا دوربین لپ تاپ خود را فعال کنید اما نمی دانید دقیقا چطور باید این کار را انجام دهید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چراکه قرار است نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر را هم در ویندوز 7 و 8 و هم در ویندوز 10 را به شما آموزش دهیم.

نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر در ویندوز 10

از آن جایی که اکثر کاربران از ویندوز 10 بر روی لپ تاپ خود استفاده می کنند، ابتدا تصمیم داریم نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر در ویندوز 10 را به شما آموزش دهیم. اگر شما هم بر روی سیستم خود از ویندوز 10 استفاده می کنید، مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید وبکم لپ تاپ خود را فعال کنید:

از طریق منوی استارت ویندوز 10 وارد تنظیمات آن شوید یا اینکه با استفاده از کلیدهای ترکیبی Win + I به صورت مستقیم وارد پنجره تنظیمات یا همان Settings ویندوز 10 شوید.

همانطور که می بینید در پنجره تنظیمات که برای شما باز می شود، در ستون سمت چپ گزینه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها گزینه Privacy است، این گزینه را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   3 عامل مهم خرابی لپ تاپ ایسر

در این مرحله از فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر، پنجره جدیدی برای شما باز می شود که گزینه Camera در ستون سمت چپ آن قرار دارد، این گزینه را انتخاب کنید.

در سمت راست پنجره، سوئیچ روشن کردن دوربین در زیر گزینه Let apps use my camera hardware را به سمت راست بکشید تا روشن شود و در وضعیت ON قرار گیرد.

حالا به پایین همان پنجره ای که در آن قرار دارید، بروید و برنامه دسترسی به دوربین را نیز فعال کنید. اکنون اگر برنامه Camera را بر روی لپ تاپ خود باز کنید می توانید تصویر خود را در نمایشگر لپ تاپ ببینید و مطمئن شوید که فعال شده است و مشکلی ندارد.

فعال سازی دوربین لپ تاپ

نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر در ویندوز های 7 و 8

فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر در ویندوزهای 7 و 8 کمی با فعال کردن وبکم لپ تاپ در ویندوز 10 متفاوت است؛ با این وجود اگر بر روی لپ تاپ خود از ویندوز 7 یا 8 استفاده می کنید برای اینکه بتوانید وبکم سیستم خود را فعال کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

اول از همه برای دسترسی راحت تر به تنظیمات دوربین یا وبکم لپ تاپ بهتر است به منوی استارت ویندوز خود بروید و در قسمت جستجو، گزینه Webcam را جستجو کنید.

با جستجو و انتخاب گزینه Webcam در ویندوز 7 یا 8، یک لیست برای شما باز می شود که باید در آن به دنبال گزینه camera یا webcam  بگردید. بعد از اینکه یکی از این گزینه ها را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید؛ مراحل زیر را دنبال کنید:

این مطلب را از دست ندهید   لپ تاپ Acer Chromebook 714

به منوی استارت ویندوز بروید و Control Panel را در کادر جستجوی آن سرچ کرده و بر روی آن کلیک کنید.

زمانی که وارد کنترل پنل شدیدHardware and Sound را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.

در این مرحله از فعال سازی دوربین لپ تاپ ایسر بعد از اینکه وارد بخش Hardware and Sound شدید، به دنبال گزینه Device Manager بگردید و آن را انتخاب کنید.

حالا روی Imaging Devices دابل کلیک کنید. اکنون اگر برنامه Camera را باز کنید به راحتی می توانید تصویر خود را در نمایشگر لپ تاپ ایسر ببینید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =