نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر اسپیکر لپ تاپ ایسر

همانطور که می دانید، اسپیکر یا بلندگو، قطعه ای بسیار هائز اهمیت در لپ تاپ یا هر دستگاهی برای پخش صداست. این قطعه ممکن است به دلایل زیادی دچار اختلال یا خرابی شود و در نتیجه، پخش واضح و با کیفیت صدای فیلم، آهنگ یا هر چیز دیگری که دارای صوت پیش فرض باشد، از حالت عادی خارج شود که این اتفاق برای کاربر بسیار آزار دهنده است.

اگر هنگام تماشای فیلم یا گوش دادن به موزیک، صدای لپ تاپ به طور کلی قطع شود و یا صداهایی غیر عادی از اسپیکر به گوش برسد، باید هرچه زودتر نسبت به بررسی دستگاه توسط تعمیرکار اقدام کنید.

تعویض رم ایسر

کارشناسان نمایندگی های رسمی تعمیرات لپ تاپ ایسر، در نقاط مختلف کشور به فعالیت مشغول اند و آماده برای خدمت رسانی به تمامی کاربران ایسر می باشند.

علائمی که نشان دهنده خرابی اسپیکر لپ تاپ می باشند

ابتدا لازم به ذکر است که اقدام هر چه سریع تر نسبت به تعمیر بلندگو، تأثیر به سزایی در رفع تضمینی خرابی داشته و اگر به موقع متوجه مشکل اسپیکر نشوید و به تعمیرکار مراجعه نکنید، احتمال سوختگی قطعه بالاست و آن زمان است که متحمل هزینه بالایی برای تعویض آن خواهید شد.

عمده ترین دلایل از کار افتادن یا درست کار نکردن اسپیکر را در ادامه ذکر کرده ایم:

  • از کار افتادن مدارها
  • خرابی قطعات داخلی
  • سوختن برد در اثر نفوذ مایعات یا مشکلات برق
  • معیوب شدن کابل ها و مدارهای داخل اسپیکر

در این شرایط است که باید به فکر تعمیر اسپیکر باشیم، وگرنه پس از مدتی لازم است اسپیکر تعویض شده و از یک بلندگوی جدید در لپ تاپ استفاده شود.

این مطلب را از دست ندهید   باتری Acer Aspire 3 A315-21-92FX

نحوه تعویض اسپیکر ایسر

اگر قطعه بلندگوی دستگاه شما سوخته است و دیگر امکان تعمیر آن وجود ندارد، پس باید با قطعه جدید و سالمی تعویض گردد تا لپ تاپ به عملکرد عادی خود در پخش صدا باز گردد.

برای انجام این کار:

  • ابتدا باید محفظه پشتی لپ تاپ را باز کنید تا به اتصالات بلندگو دسترسی پیدا کنید.
  • اتصالات مربوطه برای باز کردن اسپیکر که معمولاً در بالای صفحه کلید می باشد، را با احتیاط باز کنید. محل قرار گیری اسپیکر، ممکن است در مدل های مختلف ایسر، متفاوت باشد.
  • حالا باید قطعه سوخته را از بدنه جدا کنید و بلندگوی تازه را در جایگاهش نصب کنید.
  • در آخر هم لازم است تا مراحل طی شده را به صورت معکوس انجام داده و لپ تاپ را ببندید.

نحوه فیکس نویز های آزار دهنده اسپیکر

شنیدن صداها و نویز های زیاد و آزار دهنده، بی دلیل نمی باشد و لازم است تا به دنبال دلیل آن باشید. شاید بتوانید برای مدتی از این مشکل چشم پوشی کنید و صدای لپ تاپ را قطع نمایید، اما این کار تنها زمانی جوابگو است که به صدا احتیاجی ندارید، یعنی فیلمی مشاهده نمی نمایید و آهنگی نیز گوش نمی کنید که این تقریباً غیر ممکن است!

نمایندگی تعمیر ایسر، آماده رفع مشکلات لپ تاپ شما!

لپ تاپ های ایسر همانند هر لپ تاپ دیگری، دارای ساختار و ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری حساس و پیچیده ای می باشند و همین سبب شده تا نتوان به هر شخصی برای تعمیر دستگاه، اعتماد کرد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع مشکلات لپ تاپ ایسر

اما دیگر نیاز به نگرانی نیست، چرا که تکنسین های تحت نظر مراکز رسمی تعمیرات لپ تاپ ایسر، کاملاً با خصوصیات این لپ تاپ ها آشنا هستند و قادر به برطرف کردن مشکل شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه هستند.

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =