نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای تعویض باتری لپ تاپ Aspire 5253 ایسر

مقاله ای که قصد مطالعه آن را دارید، به بررسی نحوه باز کردن Acer Aspire 5253 به منظور تعویض باتری معیوب یا سوخته، پرداخته است.

در این مدل، باتری لیتیومی 6 سلولی با ظرفیت 4000 میلی آمپر قرار گرفته شده که قادر است به مدت 4 ساعت بدون وقفه، لپ تاپ را روشن نگه دارد.

با این حال، هر باتری پس از چند سال یا حتی چند ماه گذشت از کارکرد خود (بسته به کاری که از آن می کشیم)، ممکن است دیگر قدرت سابق در نگهداری شارژ را نداشته باشد و یا دچار سوختگی شود.

تعویض پوشش پنل پشتی لپ تاپ

قابل توجه تمامی دارندگان لپ تاپ های ایسر، بهترین و مطمئن ترین راه برای تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه شما، مراجعه به تعمیر کاران معتبر مراکز تعمیرات لپ تاپ ایسر می باشد. هیچ وقت انجام این امور را به افراد غیر مطمئن و محلی نسپارید، چرا که ممکن است تخصص لازم در رفع مشکل را نداشته و آسیب به دستگاه را افزایش دهند.

اگر از دارندگان این مدل از لپ تاپ هستید و باتری دستگاه شما به هر دلیلی نیاز به تعویض پیدا کرده است، و در عین حال قصد مراجعه به تعمیر کار را ندارید، می توانید مراحل زیر را برای خارج سازی و تعویض باتری قدیمی، دنبال کنید.

قطعات مورد نیاز

  • باتری اورجینال لیتیومی Acer Aspire 5253

مرحله اول: وضعیت قرار گیری دستگاه

  • در نخستین گام از جداسازی و تعویض باتری لیتیومی، لپ تاپ را به شکل وارونه (انتهای آن به سمت بالا) بر روی میز قرار دهید تا بتوانید باتری را مشاهده کنید.
این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر Acer One 10 S1002

مرحله دوم: آزاد سازی قفل باتری

  • اگر دقت کنید، در بالای باتری لپ تاپ، کلیدی تحت عنوان کلید قفل وجود دارد که باید آن را به سمتی که شکل قفل باز را نشان داده است، هدایت کنید تا بتوانید باتری را از بدنه جدا کنید.

مرحله سوم: باز کردن زبانه کشویی

  • پس از آزاد سازی کلید قفل، نوبت حرکت دادن زبانه کشویی بالای قطعه باتری رسیده است. آن را نیز به سمت مخالف بکشید.

مرحله چهارم: جداسازی باتری

  • اکنون می توانید باتری را به آرامی از سمت محل قرار گیری کلید و زبانه، از بدنه لپ تاپ ایسر، جدا کنید.

مرحله پنجم: نصب باتری جدید

  • باتری جدید و کار نکرده را در جایگاه خود نصب کنید.

نکات مهم

  • به منظور بستن دوباره لپ تاپ، لازم است تا مراحل فوق را به صورت معکوس، یعنی از انتها به ابتدا، انجام دهید.
  • اگر در زمینه کارهای تعمیری و تعویضی قطعات لپ تاپ، هیچگونه دانش و مهارتی به عنوان پیش زمینه ندارید، انجام این عملیات را به شما توصیه نمی کنیم، چرا که به دلیل ظرافت و حساسیت قطعات سخت افزاری، احتمال آسیب رسانی به آن ها زیاد است. بنابر این بهتر است، هر چه زودتر به مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر در نزدیکی شهر خود مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سیزده =