نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعویض باتری Acer Spin 5SP513

امروزه وجود لپ تاپ ها را در منزل، مکان های اداری و تجاری و … به خوبی می توان احساس نمود. لپ تاپ ها توانسته اند به راحتی خواسته ی بشر را تا حدی برطرف نموده و جای کامپیوتر ها را بگیرند. یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه سبک بودن و حمل نقل اسان آن است به صورتی که به راحتی می توانید این دستگاه را درون کیف شخصی خود قرار داده و در هر مکانی از آن استفاده نمایید. در دنیای مدرن شرکت های متفاوتی وجود دارند که در زمینه ی ساخت لپ تاپ در حال فعالیت هستند. یکی از این شرکت های قدرتمند شرکت ایسر می باشد که با ارائه ی لپ تاپ مدل Acer Spin 5SP513  توانسته به راحتی نیاز مشتری را برطرف نماید. در این مطلب در رابطه با تعویض بااتریAcer Spin 5SP513  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

باتری

اگر لپ تاپ به شارژر متصل شده باشد ، اما هنگام قطع اتصال قادر به روشن یا خاموش ماندن نیست ، ممکن است باتری شما نیاز به تعویض داشته باشد. باتری در هنگام وصل شدن به پریز برق وظیفه تأمین برق لپ تاپ شما را به خوبی انجام نمی دهد. این راهنما نحوه تعویض باتری را به شما نشان می دهد.

مرحله 1 خاموش کردن لپ تاپ

قبل از شروع خارج کردن باتریAcer Spin 5SP513  ابتدا باید لپ تاپ را به طور کامل خاموش کرده و اتصالات آن را به طور کامل قطع نمایید. همه ی کابل ها را از جمله منبع تغذیه جدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تاچ پد لپتاپ در ویندوز10

مرحله 2

لپ تاپ خود را وارونه کرده به سمت بالا بکشید به طوری که برچسب مدل به سمت سقف رو به بالا باشد.

مرحله 3 خارج کردن قاب پشتی

بعد از وراونه کردن لپ تاپ به راحتی می توانید اتصالات و پیچ ها را مشاهده نمایید. از یک پیچ گوشتی فیلیپس شماره 1 استفاده کنید تا سیزده پیچ 6.5 میلی متری که قاب پشتی آن را نگهداری می کنند را بردارید.

مرحله 4

برای جدا کردن قاب پشتی از لپ تاپ از یک ابزار باز پلاستیکی استفاده کنید. این ابزار را بین قاب پشتی و بدنه ی اصلی قرا دهید و شکاف را ایجاد کنید. (در صورت ایجاد صدای ضعیف نگران نباشید این صدا ناشی از باز شدن لپ تاپ است.)

برای باز کردن دستگاه از هیچ ابزار فلزی استفاده نکنید.

توصیه می شود از یک گوشه شروع کرده و ابزار را در امتداد لبه های لپ تاپ خود از گوشه ای به گوشه دیگر بکشید تا به راحتی این دو قسمت از یکدیگر جدا شود.

مرحله 5 خارج کردن باتری

از یک پیچ گوشتی فیلیپس شماره 1 استفاده کنید تا دو پیچ 4 میلی متری که باتری را نگهداری می کند باز نمایید.

مرحله 6

از دست خود استفاده کنید تا سیم بند را از درگاه خود که بین باتری و مادربرد قرار دارد ، بیرون بکشید.

بعد از قطع اتصالات و سیم ها باتری را از کیس جدا کنید.

تعویض باتری به اتمام رسیده است. در صورت خرابی یا باد کردن لپ تاپ بهتر است هرچه سریع تر آن را تعویض نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =