نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باتری مناسب لپ تاپ ایسر / باتری های لپ تاپ ایسر، مانند همه باتری ها، کم کم شارژ خود را حفظ می کنند. در نهایت آنها نیاز به تعویض دارند، اگرچه اغلب سالها طول می کشد تا به این وضعیت برسند. اگر باتری شما به این حد رسیده است، می توانید بررسی کنید و ببینید بسته به لپ تاپ ایسر خود به چه نوع باتری نیاز دارید. یک نکته احتیاط: همیشه توصیه می شود باتری خود را با باتری شرکت سازنده لپ تاپ ایسر خود تعویض کنید.

نگاهی بیاندازید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تعیین نوع باتری این است که لپ‌تاپ ایسر خود را خاموش و از برق بکشید و سپس باتری را خارج کنید تا به آن نگاه کنید. بیشتر باتری ها دارای مجموعه ای از اطلاعات چاپی هستند، از جمله نوع باتری، شماره مدل، شماره قطعه، ولتاژ و جریان شارژ. در حال حاضر، باتری لیتیوم یون – که معمولاً به عنوان Li-ion ذکر می شود – رایج ترین نوع است، اگرچه لپ تاپ ایسر های قدیمی ممکن است باتری نیکل-کادمیم یا نیکل-فلز هیدرید داشته باشند.

نرم افزار های مفید

همه باتری ها به راحتی قابل جدا کردن یا حتی علامت گذاری واضح نیستند، بنابراین برخی از ابزارهای شخص ثالث وجود دارد که می توان از آنها برای تعیین نوع باتری در لپ تاپ ایسر استفاده کرد. BatteryCare و Notebook Hardware Control (پیوندها در Resources) نرم افزارهای رایگانی هستند که اطلاعات دقیق زیادی را در مورد باتری رایانه ارائه می دهند و هر چیزی را که هنگام جستجو برای جایگزینی لازم است پوشش می دهند. BatteryMon (پیوند در منابع) حتی اطلاعات بیشتری در مورد باتری خاص شما، مانند مواد شیمیایی آن، ارائه می دهد و برای 30 روز اول رایگان است.

این مطلب را از دست ندهید   5 راه حل آسان برای رفع مشکلات رایج لپ تاپ ایسر

باتری مناسب لپ تاپ ایسر

از PC Maker کمک بگیرید

هنگام جستجوی باتری جایگزین، همیشه بی خطر است که به سازنده رایانه شخصی مراجعه کنید. باتری هایی که از منابع خارجی تهیه می شوند می توانند ضمانت نامه ها را باطل کنند و همیشه به دقت آزمایش نمی شوند. باتری‌ ها منفجر می ‌شوند و این خطر می‌تواند در هنگام استفاده از باتری ‌های بی ‌نام تجاری افزایش یابد. همچنین، قبل از سفارش باتری جایگزین، با وب ‌سایت سازنده رایانه شخصی چک کنید تا مطمئن شوید که نه تنها تعویض صحیح را سفارش داده ‌اید، بلکه باتری فراخوانی را خریداری نمی‌ کنید.

نکاتی قبل از خرید

اگر رایانه دارای مشکل باتری نو است، همیشه بررسی کنید که آیا باتری آن فراخوان شده است یا خیر. سازندگان رایانه ممعمولاً وب ‌سایت ‌هایی را برای اطلاعات باتری، از جمله نصب و فراخوان، راه ‌اندازی می‌ کنند. بسیاری از آنها نرم افزار قابل دانلودی دارند که می تواند بررسی کند که آیا باتری شما فراخوان شده است یا خیر، و نیاز به خارج کردن باتری از لپ تاپ ایسر برای بررسی را از بین می برد. اگر باتری شما در لیست فراخوانی است، با سازنده لپ تاپ ایسر تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به تعویض رایگان آن اقدام کنید. از استفاده از باتری فراخوان شده خودداری کنید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد.

3 عامل مهم خرابی لپ تاپ ایسر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =