نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

باز کردن دوربین در لپ تاپ ایسر . این مقاله عمدتاً چندین روش برای یافتن و باز کردن برنامه دوربین در آخرین سیستم عامل ویندوز 11 (OS) معرفی می کند. فقط روش های زیر را یکی یکی بررسی کنید و راه حلی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید! Windows Camera یک ابزار ضبط تصویر و فیلم است که در دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی (PC) که سیستم عامل ویندوز را اجرا می کنند (از ویندوز 8) تعبیه شده است. کاربران را قادر می سازد تا با سخت افزار وب کم تعامل داشته باشند. سپس، چگونه دوربین را در ویندوز 11 در لپ تاپ ایسر، نوت بوک یا دسکتاپ ایسر باز کنیم؟ چندین روش وجود دارد.

باز کردن دوربین در لپ تاپ ایسر
باز کردن دوربین در لپ تاپ ایسر

دوربین ویندوز را از طریق جستجو باز کنید

اول از همه، می توانید مستقیماً برنامه Camera را در رایانه خود جستجو کنید. فقط “دوربین” را در قسمت خالی جستجو وارد کنید و بهترین مطابقت را پیدا کنید.

دوربین ویندوز 11 را در منوی استارت باز کنید

در مرحله دوم، می‌توانید نرم‌افزار دوربین را در لیست برنامه‌های Start پیدا کنید. روی نماد Start از نوار وظیفه کلیک کنید. در پنجره بازشو، همه برنامه ها را از بالا سمت راست انتخاب کنید. برای یافتن به پایین اسکرول کنید و برای اجرای برنامه دوربین دوبار کلیک کنید.

دوربین را در ویندوز 11 با دستور آن راه اندازی کنید

ثالثاً، می توانید برای باز کردن ابزار Camera به دستور مربوطه اعتماد کنید – microsoft.windows.camera: می‌توانید دستور بالا را در کادر محاوره‌ای Windows Run، نوار آدرس در File Explorer یا پنجره Create new task در Task Manager تایپ کنید (برای دریافت آن روی File > Run new task کلیک کنید). پس از فشار دادن کلید Enter، دوربین خود را باز خواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   6 روش برای تغییر دستگاه خروجی صدا در ویندوز 11

دوربین را با ایجاد یک میانبر فعال کنید

در نهایت، می توانید دوربین را از طریق میانبر دسکتاپ ایسر آن باز کنید. برای ایجاد میانبر برای برنامه Camera، کافی است روی هر قسمت ملایم دسکتاپ ایسر Win11 راست کلیک کرده و New > Shortcut را انتخاب کنید. در پنجره باز شده، “microsoft.windows.camera:” را وارد کنید.

بعد، یک نام برای میانبر جدید اختصاص دهید. روی Finish کلیک کنید و می بینید که میانبر دوربین روی دسکتاپ ایسر شما ظاهر می شود. سپس روی میانبر دوبار کلیک کنید تا Camera باز شود.

علاوه بر راه‌حل‌های فوق، می‌توانید روی Camera در نتایج جستجو کلیک راست کرده و پین کردن آن را به نوار وظیفه یا Start انتخاب کنید. سپس در آینده، می توانید به سرعت Camera را در نوار وظیفه یا منوی استارت خود پیدا کنید و در عرض چند ثانیه Camera Windows 11 را باز کنید.

پیشنهاد مطالعه: اقدامات اولیه رفع روشن نشدن لپ تاپ ایسر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 19 =