نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ . اگر صفحه کلید لپ تاپ ایسر شما کار نمی کند، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. شایع‌ترین علت مشکل سخت‌افزاری است، مانند شکستگی کلید یا اتصال شل. در این صورت باید کیبورد را تعویض کنید. احتمال دیگر این است که مشکل از نرم افزار باشد، مثلا مشکل درایور یا درگیری با برنامه دیگر. در این صورت می توانید با به روز رسانی درایورها یا نصب مجدد برنامه مشکل را برطرف کنید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باعث این مشکل شده است، می توانید خودتان مشکل را عیب یابی کنید یا برای کمک با یک تکنسین کامپیوتر تماس بگیرید.

علت کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ
علت کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ

چه زمانی صفحه کلید لپ تاپ ایسر خود را تعویض کنید

اگر صفحه کلید لپ تاپ ایسر شما شروع به نشان دادن علائم ساییدگی و پارگی کرده است، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. در اینجا چند علامت مشخص وجود دارد که نشان می دهد زمان یک صفحه کلید جدید فرا رسیده است:

  • -کلیدها باید ثابت یا ثابت شوند.
  • ترک هایی وجود دارد یا کلیدهای گم شده است.
  • -صفحه کلید برای تایپ راحت نیست.
  • -شما اغلب مایعات را روی صفحه کلید می ریزید.

اگر با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، وقت آن رسیده که یک صفحه کلید جدید تهیه کنید. تعویض صفحه کلید لپ تاپ ایسر شما یک کار ساده است و باید نسبتاً ارزان باشد. اگر صفحه کلید لپ تاپ ایسر شما از کار افتاده است، لازم نیست وحشت کنید. خدمات تعویض صفحه کلید در محل ما سریع و راحت است، بنابراین می توانید در اسرع وقت به استفاده از لپ تاپ ایسر خود بازگردید.

این مطلب را از دست ندهید   4 گام افزایش امنیت لپ تاپ ایسر

مهندس ما به محل شما می آید و به سرعت صفحه کلید قدیمی شما را با صفحه کلید جدید جایگزین می کند، معمولاً در عرض یک یا دو ساعت. آنها قبل از رفتن مطمئن خواهند شد که همه چیز به درستی کار می کند، بنابراین شما می توانید در اسرع وقت به سر کار خود بازگردید. بهتر از همه، این خدمات معمولاً بسیار مقرون به صرفه هستند، حتی اگر یک لپ تاپ ایسر درجه یک دارید. بنابراین اگر به خدمات تعویض صفحه کلید لپ‌تاپ ایسر نیاز دارید، منتظر نمانید – همین امروز با یک سرویس در محل تماس بگیرید و لپ‌تاپ ایسر خود را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید!

علائمی که نشان می دهد صفحه کلید لپ تاپ ایسر شما نیاز به تعویض دارد

اگر صفحه‌کلید لپ‌تاپ ایسر شما سفت شده یا پاسخگو نیست، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. در اینجا چند نشانه دیگر وجود دارد که نشان می دهد ممکن است به صفحه کلید جدید نیاز داشته باشید:

  1. کلیدهای شما چسبیده اند – این می تواند خسته کننده و ناراحت کننده باشد، به خصوص اگر به سرعت تایپ می کنید. یک صفحه کلید جدید دارای کلیدهایی است که به آرامی و یکنواخت پاسخ می دهند.
  2. شما کلیدهای خود را از دست داده اید – اگر یک یا چند کلید از صفحه کلید خود را گم کرده اید، زمان کلید جدید فرا رسیده است. این نه تنها تایپ کردن را دشوار می کند، بلکه می تواند ظاهر کلی لپ تاپ ایسر شما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
  3. کلاهک ها فرسوده شده اند- اگر حروف روی کلیدهای شما فرسوده شده است یا خواندن آن دشوار است، وقت آن است که یک مجموعه جدید از کلیدهای کلیدی را انتخاب کنید. اگر می خواهید ظاهر لپ تاپ ایسر خود را تغییر دهید، این یک فرصت عالی برای دریافت رنگ یا سبک جدیدی از کلیدهای کلید است.
  4. طرح‌بندی دیگر برای شما کار نمی‌کند- شاید شما به سیستم عامل دیگری تغییر مکان داده‌اید و ساختار صفحه‌کلید فعلی‌تان سازگار نیست. یا شاید بخواهید چیزی متفاوت را امتحان کنید – مانند صفحه کلید تقسیم شده یا طراحی ارگونومیک. دلیل هر چه که باشد، اگر از چیدمان فعلی صفحه کلید خود راضی نیستید، زمان تغییر فرا رسیده است!
این مطلب را از دست ندهید   فایروال و حفاظت شبکه در امنیت ویندوز لپ تاپ ایسر

اگر با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، وقت آن رسیده است که صفحه کلید خود را تعویض کنید. بسته به نوع و مدل لپ‌تاپ ایسر شما، یک کیبورد جایگزین می‌تواند از روپیه روپیه قیمت داشته باشد. 850 تا روپیه 3850 در هند.

پیشنهاد مطالعه: رفع مشکل صدای فن لپ تاپ ایسر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =