نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین زمان ارتقای لپ تاپ / بعد از خرابی های متعدد در لپ تاپ خود حس می کنید که زمان ارتقا رسیده است. با استفاده از این مقاله به دنبال این نشانه های کلیدی باشید که نشان می دهد زمان ارتقای لپ تاپ ایسر های شرکت شما فرا رسیده است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

 ارتقاء سخت افزار منجر به مشکلات سازگاری می شود

به طور معمول، ارتقاء رم و جابجایی به درایو حالت جامد از اولین گام‌ها در افزایش قدرت لپ تاپ ایسر است. با این حال، ارتقای مادربرد یا CPU جایی است که ممکن است با مشکلات سازگاری مواجه شوید. ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بسیاری یا همه اجزای لپ تاپ شما نیاز به تعویض داشته باشند. ممکن است هزینه ها بسیار طاقت فرسا باشد و شاید بهتر باشد سخت افزار لپ تاپ جدید بخرید. با تیم فناوری اطلاعات خود مشورت کنید یا اگر در حال انجام تعمیرات به یک سرویس شخص ثالث هستید، سوالات زیادی در مورد تعمیرات و هزینه ها بپرسید.

امنیت قدیمی است

اگر سخت افزار فعلی شما با نسخه های جدیدتر یک سیستم عامل ناسازگار است، ممکن است زمان خرید جدید فرا رسیده باشد. سازگاری Windows و Mac را بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنید واجد شرایط به‌روزرسانی هستند.

حتی اگر آنها سازگار باشند، اقدامات امنیتی دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. آیا لپ تاپ ایسر های شرکت شما با نرم افزار مورد نیاز تیم شما سازگار است؟ آیا کارمندان برای حفظ امنیت گام های درستی مانند استفاده از رمزهای عبور قوی برمی دارند؟ مک و لپ تاپ ایسر های شخصی جدیدتر از امنیت بیومتریک استفاده می کنند. اگر ارتقای امنیتی در حال انجام است، ممکن است زمان خرید ماشین‌های جدید فرا رسیده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد Acer Aspire 5100

بهترین زمان ارتقای لپ تاپ

فن های لپ تاپ شما نویز می شوند

اغلب، اولین مشکلی که نشان دهنده نابودی قریب الوقوع یک لپ تاپ ایسر قدیمی است، صدای فن با صدای بلند اجرا می شود، حتی زمانی که وظایف محاسباتی فشرده را انجام نمی دهد. اگر از آخرین نسخه یک برنامه یا سیستم عامل استفاده می‌کنید، این برنامه‌ها می‌توانند سخت‌افزار لپ تاپ ایسر شما را به حداکثر برسانند و باعث می‌شوند آن را گرم‌تر از حد معمول اجرا کنند.

زمان ارتقا سخت افزار است

هر دو دسکتاپ و لپ تاپ کوچکتر می شوند. لپ تاپ ایسر‌های شخصی بسیاری در خط ویندوز و مک وجود دارند که تیم شما را ملزم نمی‌کند تا دور یک غول یک ماشین بچرخد. اگر افراد احساس کنند می‌توانند سریع دستگاه خود را باز کنند، چند کار را انجام دهند و به سراغ مورد بعدی بروند، ممکن است نیروی کار شادتر و برخی دستاوردهای بهره‌وری را مشاهده کنید.

 تعویض آن ارزان تر از تعمیر است

تعمیر معمولا روشی مقرون به صرفه تر از خرید سخت افزار جدید است. با این حال، خرابی ناشی از تعمیرات مستمر نیز به معنای از دست دادن پول است، بنابراین صاحبان مشاغل باید به هزینه های پشتیبانی مستمر و همچنین بهره وری از دست رفته در مقایسه با هزینه جایگزینی ساده یک ماشین قدیمی فکر کنند.

برنامه ها زمان زیادی برای بارگذاری نیاز دارند

بارگذاری برنامه ها در لپ تاپ ایسر قدیمی ممکن است بیش از حد معمول طول بکشد. اگر آخرین نسخه یک برنامه را اجرا می‌کنید، سخت‌افزار قدیمی ممکن است نتواند آن را ادامه دهد. هنگام نصب نرم افزار، سازگاری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با لپ تاپ ایسر شما کار می کند. توجه به حداقل الزامات مؤلفه مهم است، اگرچه زمانی که از نرم افزارهای دیگر روی لپ تاپ ایسر استفاده می کنید، حداقل ممکن است آن را کاهش ندهد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات صوتی ویندوز لپ تاپ

تعمیرات سخت افزاری گران قیمتی دارید

اتفاقات رخ می دهد: صفحه نمایش می شکند. صفحه کلید یا پد لمسی کار نمی کند. برخی از راه‌حل‌های ساده، مانند تهیه یک ماوس جدید برای دسکتاپ، زمان و هزینه زیادی را نمی‌گیرد. با این حال، بسته به قطعات خاصی که در حال تعویض هستند، ممکن است برخی از تعمیرات به قیمت یک لپ تاپ جدید نزدیک یا بیشتر از آن باشد. اگر اینطور است، شما فقط چیزهای اجتناب ناپذیر را طولانی می کنید و بهتر است یک دستگاه جدید بخرید.

 شما جدیدترین نسخه سیستم عامل را ندارید

هنگام نگهداری از اصول اولیه غافل نشوید. به طور مرتب لپ تاپ ایسر های ویندوز و مک را به آخرین نسخه سیستم عامل به روز کنید. هر کدام با بهبودهای امنیتی و عملیاتی، رفع اشکالات و سایر ترفندهایی که به نفع کل اکوسیستم است ارائه می شود.

لپ تاپ مشکلات چندوظیفه ای دارد

اگر لپ تاپ ایسر شما در اجرای همزمان دو یا چند برنامه با مشکل مواجه است، ممکن است زمان یک دستگاه جدید فرا رسیده باشد. هنگامی که نمی توانید به سرعت بین برنامه های باز پرش کنید، این سیگنالی است که لپ تاپ ایسر شما در حال رسیدن به پایان است. مشکل مشابهی ممکن است هنگام جابجایی بین برگه های باز در یک مرورگر وب ایجاد شود.

به طور معمول، مقصر در اینجا رم ناکافی است، به خصوص اگر برنامه های متعددی برای ذخیره حافظه در حال استفاده باشند. اگر زمانی لپ تاپ ایسر ای فقط برای مرور وب استفاده می شد اما اکنون باید برای ویرایش صفحات گسترده یا کارهای برنامه نویسی شدیدتر – مانند طراحی وب، ویرایش عکس یا کارهای گرافیکی استفاده شود – ممکن است به دستگاه قوی تری نیاز داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر داغ شدن لپ تاپ ایسر

 راه اندازی و خاموش شدن کند است

اگر دسکتاپ یا نوت بوک شما زمان زیادی طول می کشد تا بوت یا خاموش شود، این می تواند نشانه ای باشد که لپ تاپ ایسر شما در آخرین مراحل خود قرار دارد. همچنین ممکن است به این دلیل باشد که هر زمان که لپ تاپ ایسر خود را راه اندازی می کنید، برنامه های زیادی تنظیم شده اند که به طور خودکار بارگیری شوند و در پس زمینه سیستم عامل اجرا شوند.

معمولاً این نوع مشکل نقطه شروعی برای تشخیص مشکل دستگاه است. راه حل ساده ممکن است لود خودکار برنامه های کمتری در پس زمینه هنگام راه اندازی لپ تاپ ایسر باشد.

در مورد سخت افزار، سعی کنید خرده ها یا سایر مواد زائد داخل صفحه کلید لپ تاپ وارد نشوند. از استفاده از مواد شیمیایی یا سایر مواد پاک کننده بر روی پد لمسی خودداری کنید. همیشه توصیه های سازنده را برای تمیز کردن و نگهداری دستگاه خود دنبال کنید.

به سایر مشکلات سیستم نیز توجه کنید. در ویندوز، مدیریت دیسک می تواند وظایف ذخیره سازی پیشرفته را انجام دهد و فضای دیسک را آزاد کند.

سخن آخر

در نهایت، از دمای باتری خود آگاه باشید (اجازه ندهید خیلی داغ شود) و خطراتی که رطوبت ایجاد می کند. هر دو لپ تاپ ویندوز و مک دارای ابزارهای عملکرد باتری هستند که در سیستم عامل تعبیه شده است. شما می توانید تنظیمات برگزیده سیستم خود را برای حفظ باتری تنظیم کنید.

ویروسی شدن لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =