نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیام شارژ نشدن در لپ تاپ ایسر / وضعیت “Plugged In, Not Charging” که هنگام قرار دادن ماوس روی نماد باتری در نوار وظیفه ویندوز مشاهده می کنید، نشان می دهد که آداپتور برق متناوب برای راه اندازی رایانه به برق وصل شده است، اما باتری در حال شارژ نیست. اگر آن را به این صورت رها کنید، در هنگام جدا کردن کامپیوتر از برق، خطر مرگ باتری را دارید و اگر باتری کاملاً از بین برود، ممکن است شروع به نشت کند. با این حال، می توانید باتری را دوباره شارژ کنید.

عیب یابی اولیه

عیب یابی خطای باتری با خارج کردن باتری در حالی که رایانه شما وصل است شروع می شود. در غیر این صورت خاموش می شود. اگر همه چیز در برق متناوب به درستی کار کند، این نشان دهنده خرابی باتری است. با این حال، قرار دادن مجدد باتری می‌تواند کامپیوتر را به حالت عادی بازگرداند تا باتری را شارژ کند، اگر این یک اتفاق ساده باشد. اگر شارژ به حالت عادی برنگردد، باتری را خارج کرده و قبل از اینکه یک بار دیگر آن را وارد کنید، کامپیوتر را راه اندازی مجدد کنید.

باتری روش کنترل سازگار با ACPI مایکروسافت

مشاهده مکرر اخطار “باتری با روش کنترل سازگار با ACPI مایکروسافت” ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در باتری روش کنترل سازگار با ACPI مایکروسافت باشد، نامی که ویندوز برای باتری های موجود در لپ تاپ ایسر ها می گذارد. ممکن است کامپیوتر در تشخیص درست آن مشکل داشته باشد. Device Manager را از کنترل پنل باز کنید. “Batteries” را باز کنید و روی “Microsoft ACPI Compliant Control Method Battery” راست کلیک کنید. “Uninstall” را انتخاب کنید و سپس روی “Batteries” کلیک راست کرده و گزینه اسکن برای تغییرات سخت افزاری را انتخاب کنید. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، باتری روش کنترل سازگار با ACPI مایکروسافت را حذف نصب کنید و سپس باتری را بردارید و کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد باتری را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Acer Spin 5 N17W2  

پیام شارژ نشدن در لپ تاپ ایسر

ملاحظات

بسیاری از لپ‌تاپ ایسر‌ها دارای عملکردهایی هستند که به شما امکان می‌دهند بین کارکردن با باتری، شارژ باتری و کار با برق AC سوئیچ کنید. اگر معمولاً از میانبرهایی که بین حالت‌ها تغییر می‌کنند استفاده نمی‌کنید، ممکن است به طور تصادفی آن دکمه‌ها را فشار داده باشید.

به عنوان مثال، لپ تاپ ایسر های اغلب از کلید F2 یا F3 علاوه بر FN استفاده می کنند. با فشار دادن هر دو، شما را قادر می سازد تا در میان حالت ها بچرخید و اعلان صفحه نمایش در مورد تنظیمات فعلی را مشاهده خواهید کرد. هنگامی که شارژ را فعال کردید، نماد باتری در نوار وظیفه نشان داده می شود تا وضعیت شارژ و باتری را نشان دهد.

هشدار در هنگام بررسی

خرابی باتری که منجر به خطای شارژ نشدن می شود با تغییرات نرم افزاری برطرف نمی شود. اگر هیچ یک از مراحل دیگر کمکی نکرد، ممکن است مجبور شوید باتری را تعویض کنید. سازنده رایانه باید باتری های جایگزین را ارائه دهد، در حالی که می توانید از خرده فروشان لوازم الکترونیکی برای یافتن باتری های سازگار از تولید کنندگان شخص ثالث استفاده کنید. هنگام خرید با شماره مورد مشورت کنید و نظرات مصرف کنندگان را بخوانید، که می تواند به شما در تعیین سازگاری و کیفیت باتری های جایگزین کمک کند.

تاچ پد لپتاپ در ویندوز10

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =