نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آبخوردگی لپ تاپ ایسر/ لپ‌ تاپ ایسر شما کمک می‌کند تا کسب ‌و کارتان راه‌ اندازی شود، اما در برخی مواقع ممکن است دچار نشت تصادفی شوید. اگرچه مایع و الکترونیک ترکیب بدی هستند، اما همه چیز از بین نمی رود، تا زمانی که آرامش خود را حفظ کنید و سریع عمل کنید. بسته به نوع و مقدار مایع ریخته شده، ممکن است بتوانید کامپیوتر خود را خشک کنید و بدون آسیب دیدگی زیاد، کار را از سر بگیرید.

آسیب را به حداقل برسانید

به محض پاشیدن مایع روی صفحه کلید، لپ تاپ ایسر خود را فورا خاموش کنید. زمان بسیار مهم است و هر چه لپ ‌تاپ ایسر شما انرژی بیشتری داشته باشد – زیرا آن مایع به مدار نفوذ می ‌کند – آسیب بیشتری ممکن است رخ دهد. برای ذخیره پیشرفت یا بستن فایل ها زحمت ندهید، در اسرع وقت خاموش کنید. سیم آداپتور را از پشت دستگاه خود بکشید و باتری را خارج کنید. لپ‌ تاپ ایسر خیس خوب نیست، اما لپ‌ تاپ ایسر مرطوبی که هنوز کار می ‌کند و برق دریافت می ‌کند بدتر است.

صفحه کلید را تمیز کنید

هنگامی که لپ تاپ ایسر شما خاموش شد، مایع اضافی را از سطح صفحه کلید با یک دستمال کاغذی یا پارچه پاک کنید. لپ‌ تاپ ایسر را وارونه بچرخانید و شکل “V” معکوس ایجاد کنید تا مایعی که داخل آن نفوذ کرده است تخلیه شود. بگذارید به همین شکل بماند تا مطمئن شوید که بیشتر مایع داخل آن تخلیه شده است. اگر آب معمولی ریخته شده است، بگذارید لپ تاپ ایسر یک شب باز بماند تا قطرات باقی مانده داخل دستگاه خشک شود. تا زمانی که مطمئن نشدید دستگاه کاملاً خشک شده است، سعی نکنید آن را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل مشاهده پیام شارژ نشدن در لپ تاپ ایسر

آبخوردگی لپ تاپ ایسر

جدا کردن و تمیز کردن

اگر مایعی که روی لپ ‌تاپ ایسر شما ریخته شده چیز شیرینی مانند نوشابه، آب میوه یا قهوه با شکر باشد، پس از خشک شدن، لکه ‌ای چسبناک باقی می ‌ماند. در بهترین حالت، این باعث می شود که کلیدهای شما بچسبند. بدترین حالت، باعث می شود که قطعات داخلی شما بیش از حد گرم شده و از کار بیفتند. اگر از جدا کردن لپ ‌تاپ ایسر خود راحت هستید، می ‌توانید این لپ‌ تاپ ایسر چسبناک را با مقداری سواب پنبه و الکل تمیز کنید. زمان می‌برد و یک شوک استاتیکی بی ‌طرف می ‌تواند یک قطعه را در حین کار بکشد، بنابراین فقط در صورتی این کار را انجام دهید که با این گزینه راحت هستید. در غیر این صورت می توانید از یک تکنسین تعمیر کمک بگیرید.

مراقب مسائل حساس باشید

پس از تمیز کردن و خشک شدن کامل لپ تاپ ایسر، باتری را دوباره وارد کنید و سیم برق را وصل کنید. روشن کنید و برای هر گونه مشکل عملکردی هشیار باشید. مایع ممکن است قبل از اقدام شما باعث آسیب شود، و به هر حال ممکن است مجبور شوید به تعمیرگاه مراجعه کنید. هر گونه رفتار عجیب و غریب مانند مشکلات ویدیویی یا کدهای خطای جدید را یادداشت کنید و آنها را با تکنسین تعمیر در میان بگذارید.

ویروسی شدن لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =