نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لپ تاپ مدل Acer Swift 3

Acer Swift 3 یک لپ تاپ اصلی خوب، CPU 10th Genel Intel را با گرافیک یکپارچه ارائه می دهد که می تواند بدون عوارض و اختلال کار را انجام دهد. همچنین دارای چند قابلیت جانبی مانند خواننده اثر انگشت است. با توجه به قیمت پیشنهادی این لپ تاپ، به راحتی می توانید از قابلیت های گسترده ی آن استفاده نمایید. با این حال در کنار مزیت ها می توان به معایبی مثل، عمر باتری در کمتر از 8 ساعت و یک صفحه نمایش کسل کننده و کم رنگ نیز اشاره کرد.

ویژگی های Acer Swift 3

ایسر طیف گسترده ای از تنظیمات Swift 3 را به فروش می رساند. ای مدل از پردازنده AMD Ryzen 5 3500U، 4 گیگابایت رم، SSD 128 گیگابایتی و AMD Radeon Vega 8 GPU بهره می برد. در مدل 14 اینچی نیز Acer Swift 3 699 دلار است. Ultrabook با یک پردازنده10Gen Intel Core i5-1035G1، 8 گیگابایت رم، SSD 512 گیگابایتی و گرافیک یکپارچه Intel UHD بسته بندی شده است. همچنین از پردازنده 10Gen Intel Core i5-1035G4، 8 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت SSD و گرافیک Intel Iris Plus استفاده کنید.

طراحی Acer Swift 3

طراحی زیبا و ظریف این دستگاه بسیار واضح و مشخص بوده است و به راحتی می تواند نگاه کاربران را به خود جذب نماید. Swift 3 پیشرفته و باهوش است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این لپ تاپ دارای طراحی خاص و ویژه و پنل بسیار گسترده می باشد.

سوئیفت 3 دارای دو سطح متفاوت است. لپ تاپ در قسمت عقب ضخیم تر بوده و دلیل این طراحی هوشمندانه، آن درگاه های مورد علاقه شما می باشد. اما به تدریج این قسمت نازک تر می شود.

این مطلب را از دست ندهید   فیلم گرفتن از صفحه لپ تاپ در ویندوز 10

در درب Acer Swift 3 شاسی فولادی خاکستری و آلیاژ منیزیم استفاده شده است که یک آرم نقره ای و انعکاس دهنده ایسر را در مرکز مشاهده می کنید. سپس درب را باز کنید و کلمه “Swift” را با شیک و مارک شده در لولا پیدا خواهید کرد.

در فضای داخلی Swift 3، یک صفحه کلید به سبک جزیره با نوسته های سفید رنگ که روی کلیدهای شیک سیاه تکمیل شده است، پیدا خواهید کرد. در صفحه کلید، متناسب با رنگ خاکستری صفحه ی اصلی، یک اسکنر اثر انگشت با قابلیت Windows Hello است که شکل یک مستطیل کوچک را با گوشه های گرد شکل می باشد.

این اولترابوک کاملاً بی دردسر در اختیار شما قرار می گیرد. Acer Swift 3 با وزن 1.3 کیلوگرم و ابعاد ورزشی 8.5 x 12.6 x 0.6 اینچ یک لپ تاپ برجسته و سبک وزن است.

پورت های Acer Swift 3

سوئیفت 3 با درگاه ها پر قدرت و بسیار کاربردی است. به عنوان مثال، جک DC برای آداپتور برق AC ممکن است کمی فوق العاده باشد وقتی کاربران می توانند برای شارژ لپ تاپ خود از پورت USB Type-C سریعتر استفاده کنند.

در سمت چپ لپ تاپ، یک جک DC، یک درگاه HDMI، یک درگاه USB 3.1 Gen 1 Type-A و یک درگاه USB Type-C را پیدا خواهید کرد که از DisplayPort، Thunderbolt 3 و منبع تغذیه پشتیبانی می کند. این بدان معناست که در صورت دلخواه شما می توانید از سرعت انتقال سریعتر لذت ببرید و به چندین نمایشگر 4K متصل شوید.

در سمت راست، یک جک هدفون / میکروفون، یک درگاه USB 2.0 Type-A و یک شکاف قفل Kensington را مشاهده خواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پاور مانیتور

هیچ شکاف کارت microSD وجود ندارد، اما همیشه می توانید یک خواننده microSD خارجی داشته باشید. بهترین ایستگاه های docking لپ تاپ و بهترین صفحات مراکز USB-Type را بررسی کنید.

صفحه نمایش Acer Swift 3

صفحه نمایش Swift 3 Full HD 1920 x 1080، واضح ترین تصویر را به شما می دهد. تهیه منافذ، خطوط ریز و سایر جزئیات صورت دشوار بود. اما در کل، صفحه نمایش کاملاً مناسب برای کاربرانی است که برای کار های بسیار دقیق و ظریف از لپ تاپ استفاده نمی کنند.

رنگ های موجود در صفحه نمایش Acer Swift 3 خوب است. اما در سایر صحنه های طبیعی، ممکن است رنگ ها قابل عبور و قابل توجه نباشند. علاوه بر رنگ ها به راحتی می توان درخشش را نیز مشاهده نمود.

عملکرد Acer Swift 3

پردازنده 10th Genel Intel Core i5-1035G1U Acer Swift 3 با 8 گیگابایت حافظه رم از 27 تب Google Chrome (سه فیلم با پخش ویدیوهای 1080p YouTube) بسیار قوی عمل می کند. همچنین این دستگاه دارای سرعت بسیار قابل قبول و مناسب است. بدون هیچ کندی و اختلال به راحتی عملیات خود را انجام دهید.

صوتی Acer Swift 3

در کل، صدای Swift 3 یک تجربه صوتی مناسب را برای کاربرانی که به دنبال یک تجربه ی معمولی هستند فراهم می کند. موسیقی از بلندگوهای دوتایی پایین پخش می شود، تلاش می کردند اتاق را پر کنند. با این حال، با وجود صدای توخالی، به نظر می رسید از همه زاویه ها از لپ تاپ بیرون می رود. نکته ی جالب این است اگر چشمان خود را ببندید و به موسیقی گوش کنید، نمی توانید محل بلندگوها را مشخص کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Acer One 10 S1003

صفحه کلید و تاچ پد Acer Swift 3

صفحه کلید با نور پس زمینه راحت Swift 3 بسیار مناسب است. سرعت تایپی معمولی بسیار مناسب بوده و به راحتی کلید ها دارای یک عمق استاندارد و مناسب هستند تا تجربه ی تایپ خوشایندی را در اختیار شما قرار دهد.

Swift 3 دارای یک کیبورد بسیار آرام است، بنابراین در حالی که می خواهید از لپ تاپ خود استفاده نمایید این صفحه کلید سر و صدا ایجاد نخواهد کرد.

در زیر کلیدهای پیکان کیبورد، یک اسکنر اثر انگشت با قابلیت Windows Hello برای لایه امنیتی اضافه شده و دسترسی سریع به لپ تاپ خود از طریق احراز هویت بیومتریک پیدا خواهید کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =