نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فایروال و حفاظت شبکه در امنیت ویندوز لپ تاپ ایسر به شما امکان می دهد وضعیت فایروال Microsoft Defender را مشاهده کنید و ببینید دستگاه شما به چه شبکه هایی متصل است. می توانید فایروال Microsoft Defender را روشن یا خاموش کنید و به گزینه های پیشرفته Microsoft Defender Firewall برای انواع شبکه زیر دسترسی داشته باشید:

  • شبکه های دامنه (محل کار)
  • شبکه های خصوصی (قابل کشف)
  • شبکه های عمومی (غیر قابل کشف)

اگر می‌خواهید تنظیمی را تغییر دهید، نوع شبکه‌ای را که می‌خواهید آن را تغییر دهید، انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی فایروال و حفاظت شبکه در امنیت ویندوز لپ تاپ ایسر خواهیم پرداخت.

فایروال و حفاظت شبکه

فایروال و حفاظت شبکه و تنظیمات

برای فایروال و حفاظت شبکه هنگامی که یکی از سه نوع شبکه را انتخاب می کنید، صفحه تنظیمات آن را دریافت خواهید کرد. در اینجا Windows Security به شما می گوید که در صورت وجود، به کدام شبکه از آن نوع متصل هستید.

معمولاً رایانه شما در هر زمان فقط به یک شبکه متصل می شود. همچنین یک نوار لغزنده ساده برای روشن یا خاموش کردن فایروال برای آن نوع شبکه پیدا خواهید کرد.

در بخش اتصالات ورودی، یک چک باکس برای مسدود کردن همه اتصالات ورودی، از جمله موارد موجود در لیست برنامه های مجاز، پیدا خواهید کرد. علامت زدن این کادر به فایروال Microsoft Defender می گوید که لیست برنامه های مجاز را نادیده بگیرد و همه چیز را مسدود کند. روشن کردن این گزینه امنیت شما را افزایش می‌دهد، اما ممکن است باعث شود برخی از برنامه‌ها کار نکنند.

این مطلب را از دست ندهید   علت اصلی شارژ نشدن باتری لپ تاپ ایسر

صفحه فایروال و حفاظت شبکه

برای فایروال و حفاظت شبکه اجازه دادن به برنامه از طریق فایروال – اگر دیوار آتش برنامه ای را که واقعاً به آن نیاز دارید مسدود می کند، می توانید یک استثنا برای آن برنامه اضافه کنید یا یک پورت خاص را باز کنید.

  • عیب‌یاب شبکه و اینترنت – اگر مشکلات عمومی اتصال شبکه دارید، می‌توانید از این عیب‌یاب برای تشخیص و رفع خودکار آنها استفاده کنید.
  • تنظیمات اعلان فایروال – وقتی فایروال شما چیزی را مسدود می کند اعلان های بیشتری می خواهید؟ کمتر؟ اینجا جایی است که می توانید آن را پیکربندی کنید.
  • تنظیمات پیشرفته – اگر در مورد تنظیمات فایروال اطلاعات دارید، این ابزار کلاسیک Windows Defender Firewall را باز می کند که به شما امکان می دهد قوانین ورودی یا خروجی، قوانین امنیتی اتصال را ایجاد کنید و گزارش های نظارت را برای فایروال مشاهده کنید. اکثر کاربران نمی خواهند آن را عمیقاً بررسی کنند. افزودن، تغییر یا حذف نادرست قوانین می‌تواند باعث آسیب‌پذیری بیشتر سیستم شما شود یا باعث شود برخی از برنامه‌ها کار نکنند.
  • فایروال ها را به حالت پیش فرض بازگردانید – اگر شخصی یا چیزی، تغییراتی در تنظیمات فایروال ویندوز لپ تاپ ایسر شما ایجاد کرده است که باعث می شود همه چیز به درستی کار نکند، فقط دو کلیک فاصله دارید تا تنظیمات را به حالت اولیه بازنشانی کنید. اگر سازمان شما سیاستی را برای پیکربندی فایروال اعمال کرده باشد، مجدداً اعمال خواهند شد.

بیشتر بدانید: رفع مشکل عدم صدا در ویندوز 10 لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =