نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی نوبت به جلوگیری از ویروس های لپ تاپ ایسری یا ویروس های بدافزار می رسد، باید همیشه فعال باشید. این هفت روش به شما کمک می کند تا ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر  را پاک کنید.

ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر

ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر و باز نکردن URL های ناآشنا

برای ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر وب‌سایت‌های در معرض خطر اغلب با بدافزار بارگیری می‌شوند و برخی از دامنه‌های سطح بالا (بخش پایانی آدرس یا URL هر وب‌سایت) مترادف با بدافزار هستند. کارشناسان اطلاعات تهدید در Spamhaus در ژوئن 2022 گزارش دادند که وب سایتی که دارای .ci TLD (دامنه سطح بالا) است بیش از 86 درصد بیشتر احتمال دارد که به نوعی با هرزنامه مرتبط باشد. .ci کد کشور TLD برای ساحل عاج است.

سایر TLD های مورد سوء استفاده گسترده شامل .mw، .surf، .cn و .top هستند. اگر “دعوت” شده اید که از یک وب سایت در هر یک از این دامنه ها بازدید کنید، به خصوص از طریق یک پیام ناخواسته، با احتیاط فراوان به آنها مراجعه کنید. آنها احتمالاً مخازن بدافزار و جاسوس افزار هستند.

حفظ برنامه های نصب شده

برای ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر یکی از راه‌های اصلی دسترسی ویروس‌ها به سیستم، نقص‌های امنیتی در نرم‌افزارهای موجود است. اولین قدم برای جلوگیری از آلوده شدن لپ تاپ ایسر شما این است که از به روز بودن برنامه ها، نرم افزار آنتی ویروس و سیستم عامل خود اطمینان حاصل کنید.

این برای سیستم عامل شما اهمیت دو چندانی دارد زیرا اپل، مایکروسافت و سایر ارائه دهندگان به طور منظم وصله های امنیتی را برای مقابله با ضعف های احتمالی امنیت سایبری منتشر می کنند. همچنین می‌توانید با حذف نصب برنامه‌هایی که استفاده نمی‌کنید، آسیب‌پذیری‌های احتمالی مجرمان سایبری را کاهش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه فعال یا غیرفعال کردن دستگاه های خروجی صدا در ویندوز

نصب یک آنتی ویروس

برای ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر شاید به نظر عاقلانه باشد که چندین لایه محافظ آنتی ویروس برای ایمن سازی دستگاه های خود در برابر هکرها داشته باشید، اما قانون کاهش بازده اعمال می شود. اگر بیش از یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، این خطر وجود دارد که آن‌ها یکدیگر را لغو کنند، زیرا هر کدام فکر می‌کنند دیگری یک ویروس است. این می تواند در بهترین حالت به محافظت محدود آنتی ویروس یا در بدترین حالت منجر به خراب شدن پرونده شود.

توجه داشته باشید که ابزار Windows Defender یکپارچه که از قبل روی رایانه‌های شخصی نصب شده است، برای اجرا در کنار نرم‌افزارهای شخص ثالث از شرکت‌هایی مانند McAfee، Kaspersky و AVG طراحی شده است.

اسکن ویروس به صورت خودکار

هنگام انجام اسکن ویروس، لازم نیست همیشه در کنار رایانه خود باشید. اکثر نرم افزارهای آنتی ویروس مدرن دارای ویژگی های اتوماسیون هستند که به شما امکان می دهد زمان مشخصی را برای اجرای اسکن لپ تاپ ایسر تعیین کنید. با تنظیم فرآیند برای زمانی که نیازی به استفاده از رایانه ندارید – مانند زمانی که در خواب هستید – می توانید مطمئن شوید که سیستم شما ایمن است بدون اینکه مانع بهره وری شما شود.

باز کردن ان پاپ

برای ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر اگر با پنجره‌های بازشوی سرکش در رایانه‌تان سروکار دارید، روند اجرای پاپ‌آپ را متوقف کنید.

  • Windows PC: Task Managerرا راه اندازی کنید، فرآیندی را که مشکوک به اجرای پاپ آپ هستید پیدا کنید و پاپ آپ را متوقف کنید.
  • مک: منوی اپل را انتخاب کرده و «ترک اجباری» را انتخاب کنید. فرآیندی را که گمان می‌کنید در حال اجرا است را پیدا کنید و روی «ترک اجباری» کلیک کنید.
  • این ویروس را از بین نمی برد. گام بعدی شما باید نصب و اجرای یک راه حل آنتی ویروس برای یافتن و رفع مشکل باشد.
این مطلب را از دست ندهید   4 گام افزایش امنیت لپ تاپ ایسر

راه اندازی مجدد لپ تاپ ایسر خود در حالت ایمن

راه اندازی رایانه در حالت ایمن به شما این فرصت را می دهد تا نرم افزار آنتی ویروس خود را اجرا کنید و به مشکل نگاه کنید. با راه اندازی مجدد لپ تاپ ایسر شروع کنید.

  • Windows: در رایانه شخصی ویندوزی، به محض شروع راه‌اندازی مجدد، F8را فشار داده و نگه دارید و سپس Safe Modeرا از منوی ظاهر شده انتخاب کنید.
  • مک: در مک، هنگام راه‌اندازی مجدد، کلید Shift را نگه دارید و سپس یک اسکن آنتی‌ویروس برای از بین بردن هرگونه ویروس احتمالی دیگر انجام دهید.

بوت از یک سی دی نجات

برای ویروس و بدافزارهای لپ تاپ ایسر برخی از بدافزارها می توانند نرم افزار آنتی ویروس را از بین ببرند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است بتوانید یک سی دی نجات مبتنی بر لینوکس برای راه اندازی مجدد رایانه و ضدعفونی یا تعمیر فایل های خراب ایجاد کنید. اکثر سازندگان بزرگ نرم افزار آنتی ویروس این فایل ها را به صورت رایگان ارائه می دهند، اما شما باید به رایانه دیگری با اتصال پهن باند و سی دی رایتر دسترسی داشته باشید. بدون درایو دیسک، این گزینه برای شما کار نخواهد کرد.

صرف نظر از نوع، بدافزار می تواند مشکلات قابل توجهی را برای هر ماشینی در هر کسب و کاری ایجاد کند. اگر بتوانید تشخیص دهید که با چه چیزی سر و کار دارید، ممکن است بتوانید اقدامات خاصی را برای خنثی کردن برنامه انجام دهید. با نرم افزار آنتی ویروس، متخصص فناوری اطلاعات یا خدمات پشتیبانی فنی آنلاین خود مشورت کنید تا بهترین راه برای مقابله با ویروس سیستم خود را بیاموزید.

این مطلب را از دست ندهید   گرمای زیاد لپ تاپ ایسر در حین بازی

بیشتر بدانید: تعمیر داغ شدن لپ تاپ ایسر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =