نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض رم ایسر

رم لپ تاپ، از ضروری ترین و تأثیر گذار ترین قطعات در افزایش یا کاهش سرعت سیستم به حساب می آید. برای آن که سیستم شما در هنگام اجرای همزمان چند برنامه، دچار افت سرعت و کندی نشود، لازم است تا رم لپ تاپ را ارتقاء دهید.

تعویض رم ایسر، کارایی سیستم را بهبود می بخشد و کمک می کند تا کاربر بتواند برنامه های متعددی را به صورت همزمان اجرا کند، بدون آن که کاهش و کندی در سرعت سیستم ایجاد شود. عملیات تعویض رم ایسر به منظور ارتقاء آن، افزایش سرعت پردازش نرم افزار ها و پروژه های تخصصی را برای شما در پی خواهد داشت.

رم با هارد چه تفاوتی دارد؟

بسیاری از افراد هستند که هنوز تفاوت بین رم و هارد را متوجه نشده اند و این دو را یکی می دانند. در ادامه، تفاوت های اساسی این دو قطعه را مورد بررسی قرار داده ایم:

  • اندازه RAM به طور معمول از Hard drive کوچک تر است. محدوده حافظه ذخیره سازی RAM بین 1 گیگابایت تا 128 گیگابایت است، اما ظرفیت حافظه Hard drive از 128 گیگابایت تا چندین ترابایت نیز می تواند باشد.
  • نوع ذخیره سازی RAM موقتی است، اما زمانی که کاربر آن فایل را ذخیره می کند، فایل در Hard drive لپ تاپ به طور دائمی ذخیره می شود.
  • فایل های دانلود شده بر روی حافظه RAM، با قطع شدن جریان برق از بین می روند و پاک می شوند. در عوض داده های ذخیره شده در هارد درایو به طور دائمی باقی می مانند.
این مطلب را از دست ندهید   فن Acer Aspire 4741G-332G32Mn

نکات پیش از ارتقاء رم ایسر

  • یکی از راه های تشخیص قابلیت ارتقاء یافتن مدل لپ تاپ ایسر شما، استفاده از ابزار های آنلاینی مانند Crutial، Kingston وTiger Direct می باشد.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که میزان اضافه کردن رم، به تعداد اسلات های موجود در لپ تاپ و پشتیبانی از میزان مشخصی از حافظه، وابسته است.

تعویض تاچ پد لپ تاپ ایسر

آموزش تعویض رم ایسر

همیشه گفته ایم و باز هم می گوییم که انجام تعمیرات و تعویض قطعات لپ تاپ ایسر خود را به تعمیر کاران مجرب مجموعه های مورد تأیید ما بسپارید.

با این حال کاربرانی هستند که به هر دلیلی قادر به مراجعه به این مراکز نمی باشند. اگر شما هم جزو این دسته هستید و به دنبال راهی برای تعویض رم ایسر خود می باشید، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. در نخستین مرحله برای باز کردن قاب پشتی، ده پیچ موجود در این دستگاه را با پیچ گوشتی مناسب، باز نمایید.
  2. حالا می توانید قاب پشتی را با دستان خود به آرامی جدا سازید.
  3. خارج کردن باتری: برای بلند کردن رابط باتری از محفظه خود که بر روی برد منطقی قرار دارد، از لبه spudger استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم رابط باتری را از دو سمت بلند کنید تا به راحتی از محفظه خود جدا شود.
  4. کابل باتری را از محفظه روی برد منطقی، مقداری خم نمایید تا در هنگام کار به طور خودکار متصل نشود.
  5. دو بازوی محافظ رم را از وسط چیپ RAM به سمت خارج هدایت کنید. چیپ RAM به آرامی از محفظه خود خارج خواهد شد.
  6. حالا می توانید رم و چیپ آن را از جایگاهش خارج کرده و سپس قطعه جدید را در جایگاهش نصب کنید.
  7. برای بستن دوباره لپ تاپ، لازم است مراحل فوق را به طور معکوس (از انتها به ابتدا)، مجدداً انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش فعال سازی دوربین

برای تعویض رم لپ تاپ، نزد چه کسی مراجعه کنیم؟

چنانچه عملکرد دستگاه شما بسیار کند است و نمی تواند نرم افزار ها را به صورت همزمان با سرعت مناسب پردازش کند، باید به فکر تعویض رم آن باشید. پس برای این کار، به واحد های معتبر تعمیرات لپ تاپ ایسر مراجعه کنید.

متخصصان نمایندگی تعمیرات ایسر ایسر، قادر به انجام هرگونه تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ شما هستند و در سراسر نقاط کشور، آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز محصولات ایسر می باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 5 =