نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نشدن لپ تاپ / لپ تاپ ایسر روشن نمی شود؟ اگر لپ تاپ ایسر شما روشن نمی شود، حتی زمانی که به برق وصل است، ممکن است منبع تغذیه، باتری، مادربرد، کارت گرافیک یا رم معیوب باشد. هنگام عیب یابی لپ تاپ ایسری که روشن نمی شود، با اصول اولیه شروع کنید.

مطمئن شوید که دوشاخه سیم برق به پریز و به کامپیوتر وصل شده باشد. باتری و کانکتور برق لپ تاپ ایسر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اتصال شل نشده است. اگر هنوز روشن نیست، ممکن است مشکل از یک قطعه داخلی باشد.

سیم برق را بررسی کنید

قبل از هر چیز، مطمئن شوید که لپ تاپ ایسر شما به برق وصل است. برای هر گونه پیچ خوردگی یا شکستگی که می تواند جریان برق را مختل کند، به سیم برق خوب و با دقت نگاه کنید. اگر جعبه ترانسفورماتور AC نشانه هایی از تغییر رنگ، بوی سوختن یا تاب برداشتن قطعات را نشان داد، احتمالاً باید تعویض شود. اگر ایرادی در سیم برق پیدا کردید، آن را تعویض کنید. می توانید منابع تغذیه جایگزین را به صورت آنلاین، در خرده فروشان لوازم الکترونیکی یا با تماس با سازنده رایانه خود بیابید. اگر آسیبی به منبع تغذیه دیدید، آن را از دیوار و لپ تاپ ایسر جدا کنید تا زمانی که بتوانید آن را تعویض کنید.

روشن نشدن لپ تاپ

آیا اتصالات و باتری مشکلی ندارد؟

هنگامی که منبع تغذیه معیوب را رد کردید، کانکتور برق خود لپ تاپ ایسر را بررسی کنید. کانکتورهای برق ممکن است به مرور زمان شل شوند و از کار بیفتند. اگر آسیب آشکاری به کانکتور برق یا قطعات شل و متحرک وجود دارد، لپ تاپ ایسر را برای تعمیر بیاورید. در صورت امکان، باتری را از لپ تاپ ایسر خارج کنید و سعی کنید آن را فقط با منبع تغذیه وصل کنید. اگر لپ تاپ ایسر بدون باتری روشن می شود، باتری را تعویض کنید تا به درستی شارژ و روشن شود. برخی از تولیدکنندگان مانند اپل به شما اجازه نمی دهند که خودتان باتری را خارج کنید، در این صورت لپ تاپ ایسر را برای تعویض باتری داخلی وارد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   شناسایی باتری مناسب لپ تاپ ایسر

مراقب گرمای بیش از حد باشید

اکثر پردازنده های لپ تاپ ایسر دارای محافظ حرارتی داخلی هستند که کامپیوتر را خاموش می کند. لپ تاپ ایسر دوباره روشن نمی شود تا زمانی که سیستم خنک شود. اگر از رایانه روی تخت، بالش یا سایر سطوح نرم استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که دریچه‌های رایانه مسدود نشده‌اند و هوای گرم به درستی جابجا شده است. لپ تاپ ایسری که به درستی هواگیری نمی کند ممکن است فن معیوب داشته باشد که باید تعویض شود. اگر لپ تاپ ایسر شما داغ است، قبل از اینکه بخواهید دوباره آن را روشن کنید، بگذارید کاملا خنک شود. لپ تاپ ایسری که پس از خنک شدن دوباره روشن می شود به احتمال زیاد مشکل گرم شدن بیش از حد دارد.

مشکلات داخلی

اگر مشکلی در منبع تغذیه، باتری یا گرمای بیش از حد پیدا نکردید، ممکن است یک قطعه داخلی معیوب باعث این مشکل شده باشد – برای مثال، یک مادربرد شکسته یا آسیب دیده، یا مدارهای شارژ آسیب دیده، کارت گرافیک معیوب، رم یا مشکلات نرم افزاری. . اگر اخیراً رایانه را باز کرده‌اید و اجزای آن را لمس کرده‌اید، الکتریسیته ساکن ممکن است باعث آسیب شود. اگر مشکوک هستید که یک قطعه داخلی باعث این مشکل شده است، کامپیوتر را برای تعمیرات ببرید یا برای جزئیات گارانتی و تعویض با سازنده صحبت کنید.

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =