نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا از این مشکل – باز نشدن تنظیمات ویندوز 11 لپ تاپ ایسر/ویندوز 10 ناراحت هستید؟ اگر برنامه تنظیمات باز نمی شود و نمی توانید به تمام تنظیمات ویندوز دسترسی داشته باشید، وحشت نکنید. به راحتی قابل حل است. فقط این مقاله را بخوانید و می توانید بدانید که چگونه می توانید برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر را پیدا نمایید.

برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر

برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر و باز نشدن ویندوز

برای برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر در ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر، ویژگی Settings معرفی شده است و در مقایسه با نسخه قبلی خود – Control Panel، کار ساده و بسیار کاربرپسند است. این یک راه آسان برای شخصی سازی و کنترل بسیاری از عملیات ها و ویژگی های مهم مانند به روز رسانی ویندوز، حساب های کاربری، حریم خصوصی، شبکه ها و غیره به شما ارائه می دهد.

با این حال، تنظیمات گاهی اوقات کار نمی‌کنند، به عنوان مثال، ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر نمی‌تواند تنظیمات را باز کند یا منوی تنظیمات پس از باز شدن ثابت/هنگ می‌شود. مشکل کار نکردن تنظیمات ویندوز 11 لپ تاپ ایسر/ویندوز 10 توسط بسیاری از کاربران گزارش شده است و همیشه به دلیل خرابی فایل‌های سیستم، فایل‌های حساب کاربری خراب، باگ به‌روزرسانی و غیره رخ می‌دهد.

بنابراین، این مشکل نشان می‌دهد که اگر ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر نتواند به تنظیمات دسترسی پیدا کند، ممکن است از نصب به‌روزرسانی‌ها از طریق ویژگی Windows Update و انجام برخی از عملیات‌های مربوط به تنظیمات مسدود شوید، بسیار وحشتناک! اما نگران نباشید، ما چند روش ساده برای رفع این مشکل ارائه خواهیم داد و فقط آنچه را که با نیاز شما مطابقت دارد انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   3 روش تعمیر باتری خراب لپ تاپ ایسر

نحوه رفع باز نشدن تنظیمات ویندوز 11 /ویندوز 10

برای برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر چگونه باز نشدن تنظیمات ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر را رفع کنیم؟ اگر ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر نمی تواند تنظیمات را باز کند، می توانید سعی کنید رایانه خود را مجددا راه اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر. اگر این کار انجام نشد، می توانید روش های دیگری را در زیر امتحان کنید.

راه حل 1: راه های جایگزین برای باز کردن تنظیمات

معمولاً با کلیک کردن روی لوگوی ویندوز و انتخاب تنظیمات، برنامه را باز می‌کنید. اگر این کار نکرد، می توانید آن را به روش های دیگری باز کنید. سپس، می پرسید – چگونه تنظیمات را در ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر باز کنیم؟ با دنبال کردن راهنما آسان است.

  • تنظیمات را در کادر جستجو وارد کنید و روی نتیجه کلیک کنید.
  • برای راه اندازی تنظیمات ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر، کلیدهای Win + I را فشار دهید.
  • به Action Center رفته و روی All settings کلیک کنید.
  • Win + R را فشار دهید، ms-settings: را در پنجره Run وارد کنید و Enter را فشار دهید.

اگر تنظیمات ویندوز 11 لپ تاپ ایسر/ویندوز 10 بعد از امتحان کردن این روش‌ها همیشه باز نمی‌شوند، اکنون وقت آن است که چیز دیگری را امتحان کنید.

برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر

راه حل 2: فعال بودن برنامه تنظیمات

برای برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر بنا به دلایلی، ممکن است تنظیمات ویندوز را از طریق ویرایشگر رجیستری یا خط مشی گروه ویندوز غیرفعال کرده باشید، بنابراین مشکل باز نشدن تنظیمات ویندوز 11 لپ تاپ ایسر/ویندوز 10 اتفاق می افتد. داشتن چک ایده خوبی است.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین تنظیمات روتر برای اینترنت لپ تاپ ایسر

ویرایشگر رجیستری

  • exe را در کادر جستجو وارد کنید و روی نتیجه کلیک کنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
  • به HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\ Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer بروید. اگر Explorer وجود ندارد، روی Policies کلیک راست کرده و New > key را برای ایجاد آن انتخاب کنید.
  • روی قسمت خالی سمت راست کلیک راست کنید، New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید و نام آن را NoControlPanel بگذارید.
  • روی کلید دوبار کلیک کنید و مطمئن شوید که مقدار آن 0 است (تنظیمات را فعال کنید).

استفاده از کنترل پنل

  • msc را در کادر جستجو تایپ کنید و روی نتیجه کلیک کنید تا Local Group Policy Editor باز شود.
  • به تنظیمات کاربر > الگوهای اداری > کنترل پنل بروید.
  • از پنل سمت راست بر روی ممنوعیت دسترسی به کنترل پنل و تنظیمات رایانه شخصی دوبار کلیک کنید و تنظیمات آن را به Disabled تغییر دهید.
  • روی Apply و OK کلیک کنید.

پس از امتحان کردن این روش، اگر مشکل کار نکردن تنظیمات ویندوز 11 لپ تاپ ایسر/ویندوز 10 همچنان ادامه داشت، به استفاده از روش‌های دیگر برای رفع آن ادامه دهید تا اجازه دهید باز شود و به درستی کار کند.

راه حل 3: اجرای System File Checker

برای برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر اگر برخی از فایل های سیستمی خراب هستند، شاید ویندوز 10/11 لپ تاپ ایسر نتواند تنظیمات را باز کند، بنابراین اجرای اسکن SFC می تواند مفید باشد. SFC، مخفف System File Checker، ابزاری است که با سیستم عامل ویندوز ارائه می شود. می توان از آن برای اسکن سیستم و بازیابی خرابی های موجود در فایل های سیستم ویندوز استفاده کرد.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • Command Prompt را در حالت مدیریت از طریق جستجو باز کنید.
  • SFC /scannow را وارد کرده و Enter را بزنید. این کار کمی طول می کشد، پس صبور باشید.
این مطلب را از دست ندهید   4 گام افزایش امنیت لپ تاپ ایسر

پس از اتمام اسکن، بررسی کنید که آیا مشکل باز نشدن تنظیمات ویندوز حل شده است یا خیر. اگر نه، راه حل دیگری را امتحان کنید.

برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر

راه حل 4: اجرای Windows Update Troubleshooter

برای برنامه تنظیمات ویندوز لپ تاپ ایسر همانطور که در بالا ذکر شد، به روز رسانی ویندوز ممکن است باعث شود تنظیمات ویندوز کار نکند. برای اینکه برنامه باز شود و به طور معمول کار کند، می توانید عیب یاب Windows Update را امتحان کنید.

  • کنترل پنل را باز کنید، همه موارد را با نمادهای بزرگ مشاهده کنید و عیب یابی را انتخاب کنید.
  • در پنجره جدید، روی پیوند Fix troubles with Windows Update در زیر System and Security کلیک کنید سپس راهنمای روی صفحه را دنبال کنید تا رفع مشکل تمام شود.

راه حل 5: نصب دوباره برنامه تنظیمات

اگر تنظیمات ویندوز 11 لپ تاپ ایسر/ویندوز 10 باز نشد، چگونه برنامه را دوباره نصب کنیم؟ مطابق راهنمای زیر عمل کنید:

  1. Command Prompt را با حقوق administrator با جستجوی cmd، کلیک راست بر روی نتیجه و انتخاب Run as Administrator راه اندازی کنید.
  2. دستور زیر را کپی کرده و در پنجره CMD باز کنید و Enter بزنید.

اگر این کار نمی تواند کار کند، باید به عنوان کاربر معتبر دیگری با حقوق سرپرست وارد سیستم شوید.

بیشتر بدانید: دلایل مشاهده پیام شارژ نشدن در لپ تاپ ایسر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =