نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به روز رسانی درایور کارت گرافیک خود روش خوبی برای بهبود عملکرد رایانه است و مهم است که درایور مناسب و جدیدترین را برای کارت گرافیک خود انتخاب کنید. این دستورالعمل سه روش آسان برای آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر را معرفی می کند.

آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر

نحوه آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر

در اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. لازم نیست همه آنها را امتحان کنید؛ فقط راه خود را در لیست پایین بیاورید تا زمانی که راهی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر

برای آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر درایور کارت گرافیک برای سیستم ویندوز شما برای برقراری ارتباط صحیح با کارت گرافیک شما حیاتی است. درایورهای کارت گرافیک از دست رفته یا قدیمی می‌توانند باعث مشکلاتی مانند خرابی یا مشکل صفحه آبی شوند. به روز رسانی درایورها می تواند از این مشکلات جلوگیری کرده و به کار مجدد کارت گرافیک شما کمک کند.

علاوه بر این، سازندگان کارت گرافیک به انتشار درایورهای جدید گرافیکی برای بهبود عملکرد، به خصوص برای بازی های جدید، ادامه می دهند. بنابراین باید درایور گرافیک خود را به روز نگه دارید تا از بهترین تجربه ممکن در بازی لذت ببرید.

بررسی کارت گرافیک در رایانه

قبل از به روز رسانی درایور گرافیک خود، باید مدل و سازنده کارت گرافیک لپ تاپ ایسر خود را بشناسید. برای بررسی کارت گرافیک:

1) روی صفحه کلید خود، کلید لوگوی ویندوز + R را همزمان فشار دهید تا کادر Run فراخوانی شود.

2) dxdiag را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی سلامت لپ تاپ ایسر

3) چند ثانیه صبر کنید تا برنامه اطلاعات را بارگذاری کند.

4) روی تب Display کلیک کنید، و می توانید اطلاعات آداپتور نمایشگر، از جمله نام درایور، سازنده و نسخه را ببینید.

روش 1: به روز کردن درایور گرافیک در Device Manager

برای آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر می توانید درایور گرافیک خود را در Device Manager به روز کنید. برای انجام این کار، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

1) روی صفحه کلید خود، کلید لوگوی ویندوز و R را همزمان فشار دهید تا کادر Run فراخوانی شود.

2) devmgmt.msc را تایپ کرده و OK کنید.

3) در Device Manager، روی Display adapters دوبار کلیک کنید تا آن را گسترش دهید.

4) روی دستگاه کارت گرافیک خود کلیک راست کرده و گزینه Update driver را انتخاب کنید.

5) جستجوی خودکار برای نرم افزار درایور به روز شده را انتخاب کنید.

6) منتظر بمانید تا درایورها را به صورت آنلاین جستجو کند.

7) پس از نصب درایور گرافیک، از شما خواسته می شود که لپ تاپ ایسر خود را مجددا راه اندازی کنید. پنجره را ببندید و لپ تاپ ایسر خود را مجددا راه اندازی کنید.

روش 2: به روز کردن درایور گرافیک به صورت دستی

برای آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر همانطور که سازندگان درایورهای جدید را منتشر می کنند، می توانید به صورت دستی آخرین درایور گرافیک را از وب سایت های سازنده دانلود و به روز کنید. قبل از به روز رسانی درایور آداپتور ویدئویی، باید مدل و سازنده آن را به وضوح بشناسید.

هنگامی که درایور صحیح را جستجو می کنید، باید به وب سایت رسمی سازنده بروید تا مطمئن شوید منبع درایور ایمن و ایمن است. مثلا با توجه به کارت گرافیک متفاوتی که دارید به سراغ NVIDIA, Intel, AMD بروید.

این مطلب را از دست ندهید   محافظت از لپ تاپ ایسر در برابر رطوبت

به روز رسانی دستی درایور گرافیک نیاز به زمان و مهارت های لپ تاپ ایسری دارد. اگر زمان یا مهارت های لپ تاپ ایسری ندارید، می توانید روش 3 را برای به روز رسانی خودکار درایورهای گرافیک امتحان کنید.

روش 3: به روز رسانی خودکار درایور گرافیک (توصیه می شود)

برای آپدیت درایور گرافیک لپ تاپ ایسر اگر زمان یا حوصله برای به‌روزرسانی دستی درایور گرافیک خود ندارید، می‌توانید با Driver Easy آن را به‌طور خودکار به‌روزرسانی کنید.

Driver Easy به طور خودکار سیستم شما را تشخیص می دهد و درایورهای مناسب را برای آن پیدا می کند. نیازی نیست دقیقاً بدانید که رایانه شما از چه سیستمی استفاده می کند، نیازی نیست که خطر دانلود و نصب درایور اشتباه را به خطر بیندازید، و لازم نیست نگران اشتباه در هنگام نصب باشید.

می‌توانید درایورهای خود را به‌طور خودکار با نسخه رایگان یا Pro Driver Easy به‌روزرسانی کنید. اما با نسخه Pro فقط 2 کلیک طول می کشد (30 روز ضمانت بازگشت پول خواهید داشت):

1) Driver Easy را دانلود و نصب کنید.

2) Driver Easy را اجرا کنید و روی دکمه Scan Now کلیک کنید. سپس Driver Easy لپ تاپ ایسر شما را اسکن می کند و درایورهای مشکل را شناسایی می کند.

3) روی دکمه Update در کنار درایور گرافیک خود کلیک کنید تا نسخه صحیح این درایور به طور خودکار دانلود و نصب شود (می توانید این کار را با نسخه رایگان انجام دهید).

یا بر روی Update All کلیک کنید تا به طور خودکار نسخه صحیح همه درایورهایی را که گم شده یا قدیمی هستند در سیستم شما دانلود و نصب کنید (این به نسخه Pro نیاز دارد – وقتی روی Update All کلیک می کنید از شما خواسته می شود که آن را ارتقا دهید).

این مطلب را از دست ندهید   گرمای زیاد لپ تاپ ایسر در حین بازی

4) رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید تا اعمال شود.

بیشتر بدانید: دلایل شارژ نشدن لپ تاپ بعد اتصال به برق

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =