نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال باتری لپ تاپ به شارژر/ در زیر برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که باید هنگام شارژ باتری لپ تاپ ایسر خود رعایت کنید. به خاطر داشته باشید که اینها پیشنهادات کلی هستند. برای اطلاعات دقیق با مستندات لپ تاپ ایسر یا باتری خود مشورت کنید. اگر مستندات شما چیز دیگری را بیان می کند، باید آن دستورالعمل ها را دنبال کنید.

باتری نو یا اولین استفاده

پس از خرید یک لپ‌تاپ ایسر یا باتری جدید برای لپ‌تاپ ایسر خود، توصیه می‌کنیم باتری را کمتر از 24 ساعت شارژ کنید. شارژ 24 ساعته اطمینان حاصل می کند که باتری پر است و به طول عمر باتری کمک می کند. پس از شارژ کامل، در صورت امکان نباید آن را به طور کامل تخلیه کنید. باتری‌های لیتیوم یونی (نوعی که در رایانه‌های لپ‌تاپ ایسر مدرن استفاده می‌شود) خسته هستند و ممکن است در صورت تخلیه کامل ضعیف شوند. انجام مکرر این کار می تواند طول عمر باتری را کاهش دهد.

نگران شارژ بیش از حد باتری نباشید. لپ‌تاپ ایسر‌های مدرن وقتی باتری کاملاً شارژ شد، شارژ را متوقف می‌کنند و در حالی که لپ‌تاپ ایسر به پریز وصل است، به برق AC می‌پردازند.

اگر برای استفاده از لپ‌تاپ ایسر جدید خود هیجان‌زده هستید، همچنان می‌توانید از آن در حالی که به پریز برق وصل است استفاده کنید. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که برای این مدت شارژ نشده است، آن را از برق جدا نکنید.

اتصال باتری لپ تاپ به شارژر

تمام هزینه های دیگر

پس از اتمام شارژ اولیه باتری کامپیوتر، تمام شارژ باتری باید تا زمانی که لپ تاپ ایسر به ظرفیت خود برسد ادامه یابد. اغلب این پس از چند ساعت شارژ است.

این مطلب را از دست ندهید   6 ابزار برتر تحلیل سلامت باتری لپ تاپ ایسر

باتری لپ تاپ ایسر بعد از هر بار شارژ چقدر باید دوام بیاورد؟

پس از اینکه لپ تاپ ایسر یک بار شارژ کامل را پشت سر گذاشت و آداپتور برق را از برق جدا کرد، میانگین عمر باتری لپ تاپ ایسر بین یک تا ده ساعت است. این زمان به باتری، ظرفیت آن (mAH)، کارهایی که روی لپ‌ تاپ ایسر انجام می ‌شود و عمر باتری آن بستگی دارد. با گذشت زمان، ظرفیت باتری لپ‌تاپ ایسر کاهش می ‌یابد، به این معنی که باتری باید بیشتر از زمانی که لپ‌تاپ ایسر را دریافت کرده‌اید شارژ شود و با گذشت زمان کم می ‌شود.

هر چه تعداد برنامه‌ های نرم ‌افزاری که روی لپ ‌تاپ ایسر شما باز و اجرا می ‌شوند، بیشتر باشد، زمان شارژ باتری کمتر می ‌شود. هنگامی که برنامه های بیشتری باز هستند، لپ تاپ ایسر به قدرت بیشتری نیاز دارد تا برنامه ها را در حال اجرا نگه دارد. سایر عواملی که بر عمر باتری تأثیر می گذارند عبارتند از: روشنایی صفحه نمایش، اتصال WiFi فعال برای سرویس اینترنت، و اینکه آیا رسانه مصرف می کنید. هر کدام از این موارد عمر باتری را نیز کاهش می دهد.

عمر کلی باتری لپ تاپ ایسر چقدر است؟

باتری لپ تاپ ایسر باید بین دو تا چهار سال یا حدود 1000 شارژ کامل دوام بیاورد. طول عمر کل باتری به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع باتری (NiCad، NiMH یا Li-ion)، تعداد دفعات استفاده از باتری و سن آن است.

فیلم گرفتن از صفحه لپ تاپ در ویندوز 10

این مطلب را از دست ندهید   کیبورد Acer Aspire 5253
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 3 =